Pearle

Je leven lang goed zien, dát is de missie van Pearle. Deskundigheid, vakbekwaamheid en service stroomt door de aderen van onze medewerkers. Het zijn de drie pijlers waarop onze organisatie gebouwd is en die wij in onze keuzes keer op keer voorop stellen. Met als doel een leven lang goed zien voor iedereen.

Oostman optiek

Optiek Oostman is een gerenommeerd Optiek bedrijf te Hoofddorp, dat op HBO-niveau oogzorg levert, zoals oogmetingen, contactlens-aanmetingen, optometrische onderzoeken en deskundig advies. Wij staan garant voor hoogwaardige producten zoals trendy monturen, klasse zonnebrillen, moderne glazen en alle soorten contactlenzen. Het bedrijf opereert met zijn producten in het hogere segment van de markt: er worden geen concessies gedaan aan de te leveren kwaliteit.

Vitaminstore

Vitaminstore is dé moderne health specialist. Ieder lichaam is anders en iedereen heeft een eigen levensstijl, daarom staat een persoonlijk advies hoog in het vaandel bij Vitaminstore. Bij ons vind je 100% gezonde voedingssupplementen, de beste merken sportvoeding en de zuiverste natuurcosmetica.

Vitaminstore voert een breed assortiment gezondheidsproducten en verkoopt onder andere de bekende A-merken Solgar, Orthica,Vitals, Vitakruid, Dr.Vogel, Heel, Dr. Hauschka en Weleda. Onze huismerken VitaminHealth, VitaminSports en VitaminBeauty zijn met hun gunstige prijs-kwaliteit verhouding een unieke toevoeging aan het assortiment. Bij Vitaminstore kun je terecht voor een eerlijk en deskundig advies!

Specsavers

Specsavers, ‘s werelds grootste opticienketen in particulier bezit, werd in 1984 opgericht door de opticiens Doug en Mary Perkins. Ze gingen met hun bedrijf van start vanaf een tafeltennistafel in hun logeerkamer. De Perkins brachten eind jaren ‘80 met hun hoge-omzet-lage-prijsconcept een ware revolutie teweeg op de Britse optiekmarkt. Doug en Mary Perkins streefden naar een breed assortiment stijlvolle, modieuze brillen tegen een voor iedereen betaalbare prijs. Ze wilden een bedrijf dat net zo betrouwbaar was als de lokale zelfstandige opticien, maar met de enorme inkoopkracht van een internationale onderneming. Het idee hierachter was dat de kostenbesparing die dat opleverde aan de klant zou kunnen worden doorgegeven.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door deze site te blijven gebruiken, accepteert u het gebruik van deze cookies.  Meer info